Πότε οι πληγές ή τα εξογκώματα στην ευαίσθητη περιοχή είναι ανησυχητικά;

Κάποια γυναικολογικά συμπτώματα είναι εντελώς φυσιολογικά και δεν χρειάζεται να σας ανησυχούν, υπάρχουν όμως και κάποια που θα ήταν καλό να συμβουλευτείτε το γυναικολόγο σας.

Σε καμία περίπτωση δεν χρειάζεται να σας πιάνει πανικός, αφού πυελικοί, πόνοι, κνησμός και άλλα συμπτώματα τις περισσότερες φορές δεν είναι σοβαρά.

Πληγές ή εξογκώματα στην ευαίσθητη περιοχή

Πότε δεν είναι ανησυχητικά: Ορισμένες γυναίκες εμφανίζουν σμηγματογόνες κύστες στην βουβωνική περιοχή, ή οι έγκυες μπορεί να εμφανίσουν κιρσούς που μοιάζουν με εξογκώματα του αιδοίου όταν στέκονται όρθιες. Όλα τα παραπάνω είναι καλοήθη. Αλλά ορισμένοι όγκοι και πληγές μπορεί να είναι κάτι σοβαρότερο, άρα είναι προτιμότερο να ελέγχονται πάντα από γιατρό.

Πότε μπορεί να είναι ανησυχητικά: Οι πληγές στην περιοχή του αιδοίου μπορεί να υποδεικνύουν καρκίνο ή μόλυνση από έρπητα.
Στα συμπτώματα του καρκίνου του αιδοίου περιλαμβάνονται μη φυσιολογικά εξογκώματα, οιδήματα που μοιάζουν με σπίλους, κόκκινες πλατιές πληγές που δεν επουλώνονται. Μερικές φορές, μπορεί να εμφανιστούν  εκδορές.
Επίσης, το μελάνωμα μπορεί να εμφανιστεί και στο αιδοίο. Στα συμπτώματά του συγκαταλέγονται οι καφέ ή μελανού χρώματος σπίλοι στην γεννητική περιοχή και στο άνοιγμα του κόλπου.